• Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa

O nas

O NAS

TBS Lokum sp. z o.o. (dawniej ZGM sp. z o.o. w Świnoujściu)
W dniu 30 października 2020 r. nastąpiło połączenie spółek ZGM sp. z o.o. z TBS Lokum Spółka sp. z o.o. Połączone spółki działają od tego dnia pod jedną firmą: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Lokum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Świnoujściu (TBS Lokum sp. z o. o.)....
Czytaj więcej

Aktualności

Ogłoszenie o naborze kandydatów do pracy na stanowisko ds. obrotu nieruchomościami.

 

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Lokum Spółka z o.o. w Świnoujściu

poszukuje kandydatów do pracy :

Stanowisko ds. obrotu nieruchomościami

 

 

OGŁOSZENIE

 

Świnoujście 14.05.2021

 

 TBS Lokum Sp. z o.o. w Świnoujściu informuje, że od dnia 17.05.2021r., zostanie czasowo zamknięte dojście pochylnia od strony ul. Dąbrowskiego w celu wykonania prac budowlanych polegających na „Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu budynku i kolorystyce elewacji budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu (działka nr 456, obręb 0006, jednostka ewidencyjna miasto Świnoujście)”.

 

Za utrudnienia przepraszamy

KOMUNIKAT

Prezes TBS Lokum sp. z o.o. informuje, że z dniem 17.05.2021 r. zostaje przywrócona bezpośrednia obsługa klientów, przy zachowaniu następujących procedur sanitarnych:

- dezynfekcja rąk przy wejściu do biura,
- zakrywanie ust i nosa,
- zachowanie co najmniej 1,5 m odległości od innych osób.

Klienci w BOK przyjmowani będą pojedynczo. Na korytarzu, przed biurem, mogą przebywać maksymalnie dwie osoby.

  •  Obsługa w BOK pok. 211 przy ul. Wyspiańskiego 35C odbywać się będzie w dni robocze, w godz.
    od 7:30 do 15:15.
  •  Obsługa klientów (w tym sprzedaż żetonów) w biurze przy ul. Holenderskiej 2A/1A odbywać się będzie w poniedziałki, środy i piątki w godz. od 8:00 do 11:00.

W przypadkach, w których jest to możliwe, zaleca się załatwianie spraw drogą telefoniczną, e-mailową, pocztą tradycyjną.

Istnieje również możliwość składania pism i dokumentów do skrzynki korespondencyjnej, znajdującej się na korytarzu, przy wejściu do siedziby Spółki.

Sposoby kontaktu:


Sekretariat – tel. 91 321 22 80 wew. 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
Biuro Obsługi Klienta – tel. 91 321 28 38 wew. 55,
Dział techniczny – tel. 91 321 21 56 wew. 31, 34, 39, 45, 47, 59, 63, 65 | 607 394 849, 601 869 255, 690 947 266, 737 196 853,
Administracja – tel. 91 321 28 38 wew. 42, 62 | 695 240 747, 601 869 206.


Awarie lub usterki, wymagające szybkiej interwencji, należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu 607 637 613 w godzinach od 15:30 do 7:30.


Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej www.zgm.swinoujscie.pl, a także zostaną wywieszone w siedzibie Spółki.

Ogłoszenie o naborze kandydatów do pracy stanowisko księgowa/księgowy w Zespole ds. Księgowości i Finansów

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Lokum Spółka z o.o. w Świnoujściu
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Księgowa/Księgowy w Zespole ds. Księgowości i Finansów

Platforma zakupowa

https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie

Szanowni Państwo,

Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 26 kwietnia 2021 r. nasi Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowalnych będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl , zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.

Jak to wygląda w praktyce:

  • Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
  • Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
  • Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
  • Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na platformie,

W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej)

Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl

Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/ . Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do prowadzonych postępowań.

Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w zamówieniach zgodnych z Pzp wymagany jest ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus pod nr tel. 22 101 0202 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora platformy.

Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.