• Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa

O nas

O NAS
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu jest zakładem budżetowym jednostki samorządu terytorialnego  powołanym do zarządzania mieszkaniowym zasobem Miasta oraz ....

Schemat Organizacyjny

schematSchemat Organizacyjny Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu

Aktualności

Komunikat

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu informuje, że otwiera Biuro Obsługi Klienta oraz powraca do obsługi klientów.

  • Obsługa w BOK pok. 211 przy ul. Wyspiańskiego 35c odbywać się w dni robocze, w godz. od 7:30 do 15:15
  • Obsługa klientów w biurze przy ul. Holenderskiej 2a/1 odbywać się będzie w poniedziałki, środy i piątki w godz. 8:00 do 12:00

Klienci przyjmowani będą pojedynczo z zachowaniem wszystkich procedur sanitarnych.
Obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu do biura oraz zasłanianie ust i nosa.
Oczekiwanie na obsługę odbywa się poza pomieszczeniem z zachowaniem odległości pomiędzy poszczególnymi osobami nie mniejszej niż 1,5m.
W korytarzu przed biurem przebywać może jedna osoba.

Nadal preferowany jest kontakt telefoniczny z pracownikami zakładu oraz składanie pism i dokumentów jedną z poniższych metod:

  • pocztą tradycyjną,
  • do skrzynki korespondencyjnej znajdującej się na korytarzu przy wejściu do siedziby ZGM przy ul. Wyspiańskiego 35c,
  • drogą elektroniczną.

Sposoby kontaktu:

  • Sekretariat – tel. 91 321 22 80 wew. 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Biuro Obsługi Klienta – tel. 91 321 28 38 wew. 55,
  • Dział techniczny – tel. 91 321 21 56 wew. 31, 34, 39, 45, 47, 65 | 607 394 849, 601 869 255, 690 947 266, 737 196 853
  • Administracja – tel. 91 321 28 38 wew. 40 | 695 240 747, 601 869 206

Awarie lub usterki wymagające szybkiej interwencji należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu: w godzinach 15:30 - 7:30 tel. 607 637 613.

Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu, a także wywieszone w siedzibie Zakładu.

Wniosek w sprawie czasowego ustalenia stawek czynszu z tytułu dzierżawy/najmu nieruchomości gminnych

Szanowni Państwo

Zgodnie z Zarządzeniem nr 235/2020 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 7 kwietnia 2020 r. w sprawie czasowego ustalenia stawek czynszu z tytułu dzierżawy/najmu nieruchomości gminnych znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Miasto Świnoujście nie objętych Zarządzeniem nr 202/2020 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 17 marca 2020 oraz Zarządzeniem nr 203/2020 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 17 marca 2020 r. ( http://bip.um.swinoujscie.pl/zarzadzenie/29208/zarzadzenie-nr-235-2020 )

Warunkiem naliczenia czynszu, o którym mowa w ust. 1 – 3 ww. zarządzenia jest złożenie przez najemcę/dzierżawcę gminnego lokalu użytkowego/terenu znajdującego się w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ”Wniosku w sprawie czasowego ustalenia stawki czynszu”, zgodnie z wzorem

Pobierz wniosek

Zmiany w organizacji pracy ZGM w Świnoujściu

Szanowni Państwo,

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym chorobą zakaźną wywołaną przez koronawirus, mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu od dnia 16 marca 2020 r. (poniedziałek) wprowadza się ograniczenie wstępu dla osób z zewnątrz (Klientów) do siedziby Zakładu zlokalizowanej przy ul. Wyspiańskiego 35C w Świnoujściu.
Ogranicza się możliwość załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.

Wszystkie sprawy  prosimy załatwiać w pierwszej kolejności drogą e-mailową lub telefoniczną. Kontakt bezpośredni w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu wyłącznie po wcześniejszej  informacji  telefonicznej. 

Do rozwiązania spraw pilnych naszych Klientów będziemy podchodzić indywidualnie.

Sposoby kontaktu:

  • Sekretariat – tel. 91 321 22 80 wew. 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Biuro Obsługi klienta – tel. 91 321 28 38 wew. 55,
  • Dział techniczny – tel. 91 321 21 56 wew. 31, 34, 39, 45, 47, 65 | 607 394 849, 601 869 255, 690 947 266, 737 196 853
  • Administracja – tel. 91 321 28 38 wew. 40 | 695 240 747, 601 869 206

Awarie lub usterki wymagającej szybkiej interwencji należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu: w godzinach 15:30 - 7:30 tel. 607 637 613.

Powyższe środki podjęte zostały do odwołania. Za niedogodności z tym związane przepraszamy.

Kryteria dochodowe warunkujące do ubiegania się o najem lokali mieszkalnych na rok 2020

 

Logo Zakład Gospodarki MieszkaniowejWysokość dochodu* gospodarstwa domowego uzasadniająca oddanie w najem lokalu na czas nieoznaczony

Na podstawie uchwały Nr XVI/126/2011 Rady Miasta Świnoujście z dnia 27 października 2011 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Świnoujście – ze zmianami.

Liczba osób w gospodarstwie domowym Kryterium dochodu na osobę w zł od 01.03.2020 r. 
1 osoba
3300,00 zł
2 osoby
2640,00 zł
3 osoby
2400,00 zł
4 osoby i więcej
2160,00 zł

W gospodarstwie domowym utrzymującym się jedynie z emerytury lub renty średni miesięczny dochód w przeliczeniu na członka tego gospodarstwa może być wyższy o 15% od określonego wyżej.

Czytaj więcej...

Zapraszamy do korzystania z usługi eBok

Szanowni Państwo,

mamy przyjemność Państwa poinformować, że wraz z wdrożeniem nowego oprogramowania informatycznego w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu uruchomiony został portal internetowy Elektronicznego Biura Obsługi Klienta – eBok. Korzystanie z portalu jest bezpłatne i przeznaczone dla najemców lokali mieszkalnych i użytkowych oraz dzierżawców gruntów znajdujących się w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu. W ramach tej usługi klienci mogą uzyskać szybki dostęp do informacji dotyczących indywidualnych kartotek, w tym:

  • numeru rachunku bankowego do wpłat
  • aktualnego stanu konta
  • składników opłat
  • wysokości opłat
  • stanów liczników poboru wody

Aby uzyskać dostęp do eBok należy zgłosić się do siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - Biura Obsługi Klienta przy ul. Wyspiańskiego 35c w Świnoujściu wraz z wypełnionym wnioskiem dostępnym pod tym adresem: www.zgm.swinoujscie.pl w zakładce eBok. Druki wniosków dostępne są również w siedzibie Zakładu. Osoby, które dostarczą wypełniony wniosek otrzymają dane niezbędne do zalogowania się do portalu. Szczegółowa procedura uzyskania dostępu oraz Regulamin eBok znajdują się również pod linkiem www.zgm.swinoujscie.pl

Serdecznie zapraszamy Państwa do korzystania z portalu oraz dzielenia się z nami uwagami, które pozwolą nam na dostosowanie jego zawartości do potrzeb naszych Klientów. Portal jest dostępny pod adresem www.ebok.zgm.swinoujscie.pl