• Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa
  • Grafika losowa

O nas

O NAS

TBS Lokum sp. z o.o. (dawniej ZGM sp. z o.o. w Świnoujściu)
W dniu 30 października 2020 r. nastąpiło połączenie spółek ZGM sp. z o.o. z TBS Lokum Spółka sp. z o.o. Połączone spółki działają od tego dnia pod jedną firmą: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Lokum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Świnoujściu (TBS Lokum sp. z o. o.)....
Czytaj więcej

Komunikat

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu informuje, że otwiera Biuro Obsługi Klienta oraz powraca do obsługi klientów.

  • Obsługa w BOK pok. 211 przy ul. Wyspiańskiego 35c odbywać się w dni robocze, w godz. od 7:30 do 15:15
  • Obsługa klientów w biurze przy ul. Holenderskiej 2a/1 odbywać się będzie w poniedziałki, środy i piątki w godz. 8:00 do 12:00

Klienci przyjmowani będą pojedynczo z zachowaniem wszystkich procedur sanitarnych.
Obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu do biura oraz zasłanianie ust i nosa.
Oczekiwanie na obsługę odbywa się poza pomieszczeniem z zachowaniem odległości pomiędzy poszczególnymi osobami nie mniejszej niż 1,5m.
W korytarzu przed biurem przebywać może jedna osoba.

Nadal preferowany jest kontakt telefoniczny z pracownikami zakładu oraz składanie pism i dokumentów jedną z poniższych metod:

  • pocztą tradycyjną,
  • do skrzynki korespondencyjnej znajdującej się na korytarzu przy wejściu do siedziby ZGM przy ul. Wyspiańskiego 35c,
  • drogą elektroniczną.

Sposoby kontaktu:

  • Sekretariat – tel. 91 321 22 80 wew. 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Biuro Obsługi Klienta – tel. 91 321 28 38 wew. 55,
  • Dział techniczny – tel. 91 321 21 56 wew. 31, 34, 39, 45, 47, 65 | 607 394 849, 601 869 255, 690 947 266, 737 196 853
  • Administracja – tel. 91 321 28 38 wew. 40 | 695 240 747, 601 869 206

Awarie lub usterki wymagające szybkiej interwencji należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu: w godzinach 15:30 - 7:30 tel. 607 637 613.

Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu, a także wywieszone w siedzibie Zakładu.